دنیای مدرن امروز قابل مقایسه با قبل از ورود تکنولوژی نیست چرا که افراد با عادت کردن به این شرایط دیگر نمی توانند به مثال سابق زندگی کنند. این نفوذ تکنولوژی در جای جای زندگی بشر به وضوح مشاده می شود. به طوری که حتی ساخت و ساز را نیز درگیر خود نموده است. به این معنا که افراد امروزه برای ساخت خانه ها و سایر بناها، از روش سخت و ساز سنتی استفاده نمی کنند. از همین رو برای ساخت از سازه هایی نوین استفاده می کنند. یکی از این روش ها استفاده از سازه هایی است که در صنعت ساخت و ساز با نام سازه ال اس اف شناسایی می شوند. برای آشنا شدن با انواع سازه ال اس اف در تهران می توانید با گروه ویلاسازان شاتو در تماس باشید.

سازه ال اس اف چیست؟

نام سازه ال اس اف از واژه Light Steel Framing به معنای قاب فولادی سبک گرفته شده است. این سازه ها از مقاطع نورد سرد و ورق گالوانیزه تولید می شوند. در اجرای نهایی سازه ال اس اف نیاز به بولت پیچ و مهره می باشد که در نهایت سازه ای مقاوم بنا می شود. سازه های ال اس اف سیستم سازه ای پیشرفته ای هستند که به دلیل وزن بسیار سبکی که دارند، از مقاومت بالایی برخوردار هستند و محبوبیت بالایی در جهان کسب کرده اند.

انواع سازه ال اس اف در تهران | قیمت نصب و اجرای انواع سازه ال اس اف در تهران
انواع سازه ال اس اف در تهران | قیمت نصب و اجرای انواع سازه ال اس اف در تهران

مزایای سازه ال اس اف چیست ؟

سازه های سبک LSF دارای یکپارچگی در طراحی تمام اجزا می باشند. وزن کم این سازه ها باعث می شود با سرعت بالا اجرا شوند و در مدت زمان بسیار کمی قابل اجرا باشد. همین موضوع باعث می شود تا به راحتی بتوان در زمان اندکی سازه را جمع آوری کرد و در جایی دیگر آن را نصب کرد. در ساخت سازه های ال اس اف امکان تولید انبوه محصول وجود دارد. سازه های LSF به دلیل امکان بازیافت داشتن برای محیط ریست خطر آفرین نیستند. این سازه ها در برابر موجودات موذی و حشرات مقاومت بالایی دارند و به آسانی آسیب نمی بینند.

تاسیسات الکتریکی و مکانیکی به دلیل پیش بینی سوراخ هایی در پروفیل دیوار به سادگی قابلیت اجرا خواهند داشت. سازه ال اس اف قابلیت ترکیب با سایر سازه ها را دارد و در صورت ترکیب با سازه بتنی تا 70 درصد و در صورت ترکیب با سازه فلزی تا 60 درصد از وزن ساختمان را کاهش می دهد. با اجرای سازه ال اس اف دیگر نیازی نیست پنجره ها را به صورت جداگانه عایق بندی کنید چرا که این سازه ها به خودی خود عایق انرژی هستند و از این رو باعث کاهش هزینه های می شوند. یکی از مزایای اصلی سازه ال اس اف برای افرادی که در شرایط اقلیمی خاص زندگی می کنند این است که این سازه ها قابلیت اجرا در هر شرایط آب و هوایی را دارند و حتی در مناطق شمالی نیز زنگ نمی زنند.

اجرای سازه ال اس اف

انواع سازه های ال اس اف از مقاطع فولادی با جدار نازک با نام LGS ساخته می شوند. استفاده از اوراق فلزی نازک در ساخت آن ها باعث می شود وزن سازه ها کاهش پیدا کند. در نتیجه اجرای سازه های LSF راحت و دوام آن ها بسیار بالا خواهد بود. در ساخت مسکن با سازه ال اس اف سقف به صورت شیبدار و به کمک خرپای صنعتی بنا می شود.

انعطاف پذیری سازه ال اس اف

  • محدودیت معماری در ساخت با این فناوری مفهوم ندارد.
  • می توان از سازه های ال اس اف در کنار سایر سازه ها کمک گرفت.
  • عمر مفید سازه های ال اس اف بالاست و به سادگی دچار زنگ زدگی نمی شوند.
  • محصول نهایی دارای کیفیت بالا و یکنواختی است.
  • سازه های ال اس اف به دلیل این که وزن بر روی کل سازه پخش می شود دربرابر زلزله مقاوم هستند.
  • کار با سازه های ال اس اف از هر نظر مقرون به صرفه است . زیرا که هزینه های ناشی از برپایی کارگاه در محل ساخت و ساز و … کاهش می یابد.
  • به کمک سازه ال اس اف دیگر گرد و غبار و سروصدا همسایگان شما را کلافه نخواهد کرد.
انواع سازه ال اس اف در تهران | قیمت نصب و اجرای انواع سازه ال اس اف در تهران
انواع سازه ال اس اف در تهران | قیمت نصب و اجرای انواع سازه ال اس اف در تهران

قیمت نهایی سازه های ال اس اف

در مقایسه با برخی سازه ها، قیمت آن ها بسیار مناسب است اما در قیاس با سازه ها بتنی، کمی گران تر خواهد بود. اما بدانید که آسایش سازه ال اس اف سبب راحتی افراد و در نهایت مقرون به صرفه بودن در هزینه ها خواهد شد. اما قیمت نهایی آن بر اساس طراحی که توسط مهندس محاسب انجام می پذیرد، تعیین می شود. قیمت پایانی سازه ال اس اف به مسافت کارگاه تا محل اجرا، میزان استفاده از مقاطع فولادی در ساخت بنا و عوامل دیگری هم بستگی دارد. جهت اطلاع از قیمت سازه ال اس اف در تهران می توانید از گروه ویلاسازان شاتو مشاوره بگیرید.

گروه ویلاسازان شاتو

تیم حرفه ای گروه ویلاسازان شاتو از مجرب ترین و متعهدترین گروه ها در ساخت انواع مساکن به کمک سازه های ال اس اف می باشد. افراد ما صفر تا صد ساخت پروژه ساختمانی را بر عهده می گیرند. در مراحت ساخت و ساز ، کارفرما در کنار تیم شاتو حضور دارد و نظاره گر روند کار است. متریال استفاده شده در طراحی هایی که گروه ویلاسازان شاتو برای مشتریان خود انجام می دهد همگی از بهترین و باکیفیت ترین مواد روز دنیا هستند.

اگر محل مورد نظر شما برای ساخت ویلا و خانه در جایی دور از استان مازندران است ما باز هم می توانیم شما را یاری دهیم. تیم شاتو برای این کار تدبیری دارد که کمپ و کارگاه خود را به صورت سیار در محل ساخت و ساز بنا می کند. به همین جهت حتی در دورترین نقطه از استان هم باشید باز هم ما می توانیم با شما همکاری کنیم و مسئولیت ساخت و ساز شما را بر عهده بگیریم. شما می توانید برای خرید و اجرای انواع سازه ال اس اف در تهران با گروه ویلاسازان شاتو ارتباط بگیرید.

تماس با ما

۰۹۱۲۰۲۶۰۷۸۶

۰۱۱۴۲۲۵۲۹۲۲

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *