علاقه ی همگان به ویلا و زندگی در ویلا بر ما روشن است. اما ویلا در شهر های مازندران در نزد مردم کشورمان محبوبیت خاصی دارد. از این رو میزان تقاضای ویلا از سوی هموطنان روز به روز در حال افزایش است. اما هزینه سنگین و وقت گیر بود صنعت ساخت و ساز را نمی توان نا دیده گرفت. گروه ویلاسازان شاتو با صرف کمترین هزینه و وقت بهتربن خدمات را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. این گروه در زمینه ویلای پیش ساخته در مازندران فعالیت مورد قبولی دارد. کاربران می توانند با خیال راحت امور ویلا سازی خود را به این گروه بسپارند.

"<yoastmark

تاریخچه ویلاسازی

ویلا که نامش برایمان جدید نیست، بارها درخصوصش مطلب خوانده‌ایم. و حتی اغلبمان مدت‌ها در آن زندگی می کنیم. بنیه ویلاسازی به روم باستان بر می‌گردد. رومیان نخستین کسانی بودند که ویلا را در بزرگ‌ترین باغ‌هایشان احداث کردند و زندگی را در چنین مکان بزرگی تجربه نمودند. این روزها اما نام ویلا و یا خانه‌های ویلایی از تمام نقاط جهان به گوش می‌رسد.

همه جا از ویلا می‌گویند و تجربه یک زندگی ناب را در چنین محیطی عملی می‌دانند. به رغم این که سال‌ها پیش ویلاها تنها به سبک ایتالیایی بالا می‌رفتند این روزها معماری ویلا انواع متفاوتی را شامل می‌شود و سازنده بر حسب سلیقه و البته بودجه مالی‌اش قادر است از میان ده‌ها طرح موجود یکی را برگزیند.

"<yoastmark

ویلای یپش ساخته به چه معناست؟

ساختمان‌هایی هستند که قطعات آن‌ها در خارج از محوطه ساخته می‌شوند. بعضی از خانه‌های پیش‌ساخته جدید در طراحی خود از سبک‌های پست‌مدرنیسم و فیوچریسم الهام گرفته‌اند. خانه‌های پیش‌ساخته در اروپا، آمریکا و ایالات متحده در حال محبوب شدن هستند.

چرا که در مقایسه با خانه‌های معمولی موجود در بازار به نسبت ارزانتراند. معماران مدرن در حال بکارگیری الگوهای پیش‌ساخته سازی به منظور تولید انبوه خانه‌های پیش‌ساخته هستند.

از آنجا که در سبک معماری مدرن ساده‌سازی طرح‌ها مد نظر است (همراه با صرفه‌جویی) به همین خاطر در طراحی مسکن پیش‌ساخته سبک معماری مدرن بسیار کاربرد دارد.

در بعضی مناطق ضوابط شهرداری اجازه ساخت خانه‌های پیش‌ساخته را نمی‌دهد یا قوانین خاصی برای اجرای آن‌ها قایل‌اند. بنابراین در هر منطقه‌ای پیش از اجرا باید از قوانین و ضوابط حاکم بر آن منطقه آگاه شد.

نوعی پر کاربرد از خانه‌های پیش ساخته کانکس‌ها می‌باشند. که در تمام نقاط جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کانکس‌ها در طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی ساخته شده و با توجه به موقعیت جغرافیایی که قرار می‌گیرند دارای متریال و مواد اولیه خاص خود می‌باشند. این صنعت هم‌زمان با سایر نقاط جهان در ایران نیز شروع شده و از کاربردهای خانه‌های پیش ساخته می‌توان به مواردی چون کانکس مسکونی، اداری و … اشاره کرد.

"<yoastmark

فواید سازه های پیش ساخته کدامند؟

  • عایق صدا و حرارت
  • مقاوم در برابر عوامل محیطی
  • مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی
  • قابلیت بازیافت در صورت تخریب یا بازسازی ساختمان

نکته:در چنین حالتی دیواره ها و سقف مقاومت بسیار بالایی در برابر تبادل حرارتی پیدا کرده و سازه کاملا عملکردی مشابه بدنه یخچال خواهد داشت.  ورق های گالوانیزه همان ورق هایی هستند که در برابر شرایط جوی و محیطی مانند اکسیداسیون مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. ورق های گالوانیزه همان ورق هایی هستند که در برابر شرایط جوی و محیطی مانند اکسیداسیون مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

"<yoastmark

چرا ویلاسازی در مازندران

آن زمان که نام ویلا و ساخت ویلابه میان می‌آید، بی‌تردیداستان مازندران را به خاطر خواهید می آورید و ساخت و خرید ویلا درشهر های نزدیک به دریا و جنگل را در ذهن مرور خواهید کرد. هنگامی که از شمال می‌گویند، بدون شک تصویر یک ویلای رویایی در ذهنتان نقش می‌بندد. مازندران استانی است بی‌بدیل برای ساخت ویلا و مکانی بی‌همتا جهت تجربه یک زندگی آرام.
ساخت ویلا آن قدرها هم ساده نیست. با چالش‌هایی دست به گریبان می‌باشد.

به عبارتی شاید شما یک منزل مسکونی را در هر زمین و هر محلی احداث کنید اما وقتی بحث ویلا به میان می‌آید شرایط کمی فرق می‌کند. نوع زمین، سرسبزی منطقه، دید یا منظره، خاک مناسب برای رشد گیاهان و موارد مشابه اهمیت شایانی دارد.

تعریف مختصر از سازه ال اس اف

یکی از سیستم های مدرن در صنعت ساختمان سازی می باشد . کاربرد آن برای اجرای ساختمان تا  4 طبقه می باشد. این سیستم مورد تایید وزارت راه و شهر سازی و نظام مهندسی می باشد. در کشور ایران نیز از این سازه در  صنعت ساختمان سازی استفاده می گردد .

"<yoastmark

چرا ساخت ویلای پیش ساخته با ال اس اف

  •  قابل بازیافت هستند.
  • مقاوم در مقابل خوردگی
  • مصالح مورد نیاز برای ساخت این سیستم سبک هستند.
  • تسهیل در نصب سیستم های تاسیساتی در داخل دیوار می گردد.
  • وزن  سبک این سیستم
فواید روحی روانی ساخت ویلا پیش ساخته در مازندران
  • هرچه هوای محیط ملایم تر باشد خواب شما راحت‌تر خواهد بود.
  • افرادی که در مناطقی با آب و هوای حدّی و شرایط جوی شدید مانند طوفان، گرد باد و کولاک زندگی می‌کنند بیشتر در خطر ابتلا به عارضه‌های روانی هستند.
  • آب و هوای معتدل شمالی تاثیر مثبتی بر خلق و خوی انسان دارد.
  • دمای زیاد و گرما خطر عوارض قلبی را افزایش می‌دهد. در این شرایط کم آبی بدن و سکته قلبی هر دو می‌تواند بر خلق و خوی انسان اثر گذارد و در شرایط حاد منجر به عوارض مغزی شود. و شمال کشور همواره در تابستان خنک ترین نقطه کشور محسوب می شود.
  •  احساس شادمانی و هوای خوب نسبتی مستقیم وجود دارد. مکان‌های خوش آب و هوا با زمستان‌های ملایم و تابستان‌های مطبوع خلق ساکنان را نیز بهتر و افراد را به فعالیت‌های خارج از خانه تشویق می‌کند.

"<yoastmark

گروه ویلاسازن شاتو

ساخت ویلا خود به خود از دیر باز مورد توجه همه ی اقشار بوده است. همچنین شاید به یاد داشته باشید همه ی ما کمی قبل تر، این که بشود یک ساختمان را از یک جا برداشت و در جای دیگر قرار داد چقدر عجیب و خارق العاده بود. اما امروزه با پیشرفت صنعت ساخت و سااز این امر شدنی است. این ساختمان ها با کیفیت خوب طراحی و تولید می شوند. گروه ویلاسازان شاتو در زمینه تولید و طراحی ویلای پیش ساخته در مازندران فعالیت می کند.

تماس با ما

۰۹۱۲۰۲۶۰۷۸۶

۰۱۱۴۲۲۵۲۹۲۲

منبع : گروه ویلاسازان شاتو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *