ساخت و سازهای امروزی دیگر مانند گذشته زمان زیادی نیاز ندارند و راهکارهای زیادی وجود دارد که سرعت ساخت و سازها را افزایش می دهند. یکی از این راه ها استفاده از ویلاهای پیش ساخته است که کارهای ساختمانی را بسیار آسان کرده است. به دلیل رشد چشمگیر جمعیت در سال های اخیر، نیاز به ساخت خانه ها بیش از گذشته احساس می شود. اما روش های سنتی جوابگوی تقاضای شدید افراد برای ساخت مسکن نیست. از این رو روش استفاده از خانه ها و ویلاهای ال اس اف در اختیار قرار می گیرد تا بتواند نیاز افراد برای ساخت مسکن را در کمترین زمان ممکن پاسخگو باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید ویلای پیش ساخته در تهران با قیمت مناسب با گروه ویلاسازان شاتو همکاری نمایید. تیم ما از ابتدا تا انتهای پروژه در کنار شماست.

ویلای پیش ساخته چیست؟

ویلای پیش ساز در سطح جهان و همینطور کشور خودمات طرافداران زیادی دارد و با شناخت بیشتر این تکنولوژی روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود. این ویلاها عمدتا از سازه های سبک یا همان ال اس اف طراحی می شوند. تفاوت اصلی ویلای ال اس اف با ویلاهای عادی این است که این سازه قابلیت نقل و انتقال و جابجایی دارند. به همین علت این سازه ها در خارج از محلی که قرار است نصب شوند، تولید می شوند و پس از ساخت در محل مورد نظر نصب می شوند. ویلاهای پیش ساز با روش های گوناگونی تولید می شوند، گاهی با استفاده از ساندویچ پنل ها و گاهی با ورق های گالوانیزه و حتی با چوب.

با کمک ویلاهای ال اس اف هم ساخت و ساز سریع تر به پیش می رود و هم اینکه هزینه آن مقرون به صرفه تر است.

لازم به ذکر است که امکانات ویلاهای ال اس اف مانند خانه های عادی است و تفاوتی با یک خانه معمولی ندارد.

ساختار ویلای پیش ساخته

ساخت این ویلاها به گونه ای است که به دو صورت متحرک و ثابت وحود دارند. سازه های ثابت قابلیت تحرک و جابجایی ندارند. اما ویلاهای سیار دارای قابلیت جابجایی هستند. به علاوه این که جدا از ساختار این ویلاها، هزینه های ساختاری آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است.

ویلای پیش ساخته در تهران | فروش ، خرید و ساخت انواع ویلای پیش ساخته در تهران
ویلای پیش ساخته در تهران | فروش ، خرید و ساخت انواع ویلای پیش ساخته در تهران

ویلای پیش ساخته چه مزایایی دارد؟

ساخت فوری ویلا

مزیت اصلی ویلاهای ال اس اف این است که ساخت آن بسیار سریع می باشد و در کمترین زمان با وصل کردن سازه ها می توانید در ویلای خود مستقر شوید. به علاوه به دلیل کوتاه تر بودن زمان ساخت این ویلاها، هزینه هایی نظیر زمان بهره مندی از کارگر و حضور تیم ساخت وساز بالای سر پروژه کمتر خواهد بود. همچنین ساخت ویلا با مصالح پیش ساز می تواند قیمت نهایی کمتری برای مشتری نسبت به مصلح ساختمانی داشته باشد.

امکان جابجایی ویلا

چنان چه ساخت ویلا با مصالح عادی ساختمانی انجام پذیرد، امکان جابجایی ویلا به محلی دیگر وجود ندارد. برای مثال اگر ویلای ال اس اف خود را در شمال کشور بسازید، قابلیت حمل آن با جرثقیل به شهری دیگر مثل تهران را دارید.

استفاده بهینه از انرژی

چیزی که اکنون برای انسان اهمیت زیادی دارد، صرفه جویی در مصرف انرژی است. زیرا که منابع انرژی در حال کم شدن هستند و از طرفی سوخت های فسیلی نیز تجدیدناپذیرند. در این ویلاها به دلیل عایق بودن درب و پنجره ها، محیط داخلی گرم است و از این رو مصرف انرژی کمتر خواهد بود.

استحکام دربرابر زلزله

شاید تصور کنید که مقاومت ویلاهای پیش ساز نسبت به عواملی مثل زلزله کم است. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید طراحی ویلاهای پیش ساز به صورتی است که نسبت به بلایای طبیعی مقاوم هستند. این سبک ویلاها دارای استانداردهای جهانی مقاومت به زلزله هستند.

امکان طراحی دکور متناسب با سلیقه مشتری

تقریبا همه افراد تمایل دارند تا فضای داخلی خانه را مطابق سلیقه خود طراحی کنند تا از زندگی در آن محیط لذت ببرند. ویلاهای ال اس اف نیز از این امکان برخوردارند و به شما اجازه می دهند تا دکوراسیون داخلی خانه را طبق سلیقه خود طراحی کنید.

مقاومت بالای وسایل به کاررفته در ویلای پیش ساخته

از جمله مشکلاتی که در بعضی از شهرهای کشور با آن ممکن است روبرو شویم، خراب شدن مواد ساختمانی در اثر رطوبت است. از این رو ویلاهای سنتی به دلیل امکان آسیب دیدن در اثر موارد مختلف، در مدت زمان کوتاهی نیاز به بازسازی پیدا خواهند کرد. این مساله خود معضل بزرگی برای صاحبان مسکن به حساب می آید. اما خرید ویلای ال اس اف این مشکل را حل می کند چرا که نسبت به رطوبت عایق هستند.

امکان بازیافت مواد ساختمانی

در ویلاهای سنتی با مصالح عادی، بعد از هربار تخریب و ساخت مجدد ویلا ، مصالح زیادی وارد محیط می شود که یا بازیافت نمی شوند یا سرعت تجزیه کمی دارند. منتها درباره ویلاهای پیش ساز این مشکل وجود ندارد زیرا مواد این ویلاها به راحتی بازیافت می شود و قابل استفاده در سازه های جدید است.

صرفه جویی در هزینه ها

در مقایسه هزینه های خانه های سنتی و پیش ساز به این نتیجه رسیدند که هزینه خرید ویلاهای پیش ساز بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. به همین دلیل عده زیادی تمایل دارند به ساخت این ویلاها بپردازند.

ویلای پیش ساخته در تهران | فروش ، خرید و ساخت انواع ویلای پیش ساخته در تهران
ویلای پیش ساخته در تهران | فروش ، خرید و ساخت انواع ویلای پیش ساخته در تهران

انواع سازه های ویلای پیش ساز

  • ویلا با سازه های فلزی
  • ویلای پیش ساز با پنل های ساندویچی
  • سازه های چوبی
  • ویلای ال اس اف با سازه های ترکیبی

شما می توانید برای خرید و ساخت انواع ویلای ال اس اف در تهران با گروه ویلاسازان شاتو در ارتباط باشید.

گروه ویلاسازان شاتو

گروه ویلاسازان شاتو یک تیم حرفه ای و متعهد در ساخت انواع سازه ها خصوصا سازه ال اس اف می باشد. طراحی های ساختمانی که توسط گروه ویلاسازان شاتو انجام می شود اغلب به صورت مدرن و امروزی است و توسط سازه های ال اس اف انجام می شود. شما نیز می توانید برای خرید یا ساخت ویلای پیش ساخته در تهران با قیمت مناسب با گروه ویلاسازان شاتو تماس حاصل نمایید.

تماس با ما

۰۹۱۲۰۲۶۰۷۸۶
۰۱۱۴۲۲۵۲۹۲۲

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *