استان همیشه سرسبز مازندران همواره مقصدی دلچسب و پذیرا برایمان بوده و هست. ممکن است قصدتان گذراندن یک تعطیلات چند روزه با خانواده باشد. شایدهم قصدتان سرمایه‌گذاری و اقدامات اقتصادی در شمال باشد. پس اگر شما قصدتان از خرید ویلا در شمال سرمایه‌گذاری هم نباشد. بازهم دلایل بسیاری وجود دارند که شما را به خرید یا ساخت ویلا در شمال سوق دهد. کاربران عزیز با هر انگیزه ای که در سر دارند می توانند امور ویلاسازی خود را به گروه ویلاسازان شاتو بسپارند. شما می توانید تمام مراحل ویلاسازی خود را به این تیم خبره وباتجربه بسپارید. این گروه به فعالیت در زمینه ی ساخت ویلای پیش ساخته در بابل پرداخته است.

 ویلاسازی

ایده ویلا سازی از ابتدا به عنوان خانه هایی بیرون از شهر و در دل طبیعت، زاده تخیلات افراد ثروتمند و تفکر معمار بود. حال آن که ساختار ویلا ها با گذشت زمان دستخوش تغییراتی شد. این روز ها حتی ما ویلا هایی در وسط شهر نیز میبینیم. اما اصول اولیه ویلا که این مکان را مکانی متفاوت و خاص نسبت به دیگر سکونت گاه ها می کند محفوظ است. سازه های ال اس اف از برجسته ترین سازه هایی است که امروزه در ویلا سازی می بینیم.

"<yoastmark

انواع روش ساخت آن کدامند؟

  1. ساخت ویلا به روش  کلاسیک: این روش از محبوبیت خاصی برخوردار است. در طراحی و اجرای ویلاهای مدرن از اصول متفاوتی استفاده می شود. به کار گیری سازه ال اس  اف یکی از این اصول ها است.
  2. ساخت ویلا به روش مدرن: در این روش استفاده از فرم‌های خالص و احجام ساده مورد توجه است.
  3. ساخت ویلا به روش تلفیقی: این سبک از ساخت وساز تعریف مشخص و معینی ندارد. در این روش ساخت وساز می توان سلیقه مدرن را در قالب سبک کلاسیک، به اجرا گذاشت.

مزایای ویلاهای پیش ساخته

١- سرعت اجرای بسیار بالا

٢- کیفیت بالای اتصالات و محصول نهایی

٣- سبکی و در نتیجه کاهش نیروی زلزله وارد بر سازه (مقاومت در برابر سازه)

۴- دارای استانداردهای جهانی مصرف انرژی و ضوابط ضد آتش سوزی

۵- راحتی در حمل و نقل و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی

۶- امکان بازیافت بیشترین بخش از مصالح

٧- مقاوم و مستحکم بودن در مواجهه با شرایط محیطی نامطلوب

٨- تطبیق فرهنگی محیط داخل و نمای ساختمان با ساختمانهای سنتی

٩- عملکرد صوتی خوب

١۰- نیاز به فضای کم کارگاهی و ایمنی بیشتر در کارگاه

 

"<yoastmark

دلایل رونق سبک سازه های پیش ساخته

  • نیاز به مسکن و سرپناه از مهم ترین نیاز افراد است. طبیعتا روشی که بتواند به رفع این نیاز سرعت ببخشد مورد استقبال همگان می باشد.
  • از آن جا که اقتصاد و تورم در همه ی جوامع، دغدغه ی اصلی مردم آن جامعه محسوب می شود،ساخت انواع ساختمان تجاری، مسکونی،آموزشی و….. با کمترین هزینه مورد توجه آحاد مردم واقع شده است.
  • تکنولوژی و زندگی ماشینی توقع انسان های امروزه را بیشتر از قبل کرده است. بنابراین هر روشی که به ساخت و ساز سرعت ببخشد نظر کاربران و پیمانکاران را جلب کرده تا به آن روش روی آورند.

قابلیت جابجایی ویلای پیش ساخته

شما به راحتی می توانید ویلای خود را با کمک جرثقیل به راحتی به مکان مورد نظر خود انتقال دهید. ابتدا باید بدانید مکانی که تصمیم دارید در آن ویلای خود را بنا کنید این امکان فراهم است یا خیر. این اطلاعات را می توانید از مقررات مکانی که قصد جایگذاری سازه را دارید به دست آورید.

یکی از مهم ترین نکات توجه به خاک آن منطقه می باشد که مطمئن شوید زمین تحمل وزن این سازه را دارد یا خیر؟ بعضی مواقع امکان دارد سازه با زمین مورد نظر شما سازگاری نداشته باشد. در نتیجه الزامی است پیش از انتخاب زمین یا ویلا حتما شرایط هر دو را با یکدیگر تطبیق دهید.

"<yoastmark

گروه ویلا سازان شاتو

گروه ویلا سازان شاتو با گرد آوری عده ای از مهندسین وپیمانکاران جوان وخبره در راستای ساخت انواع ویلا و ساختمان مسکونی و…. به فعالیت در زمینه ی ساخت ویلای پیش ساخته در بابل پرداخته است.

تماس با ما

۰۹۱۲۰۲۶۰۷۸۶

۰۱۱۴۲۲۵۲۹۲۲

منبع : گروه ویلاسازان شاتو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *