استان همیشه سرسبز مازندران همواره مقصدی دلچسب و پذیرا برایمان بوده و هست. ممکن است قصدتان گذراندن یک تعطیلات چند روزه با خانواده باشد. شایدهم قصدتان سرمایه‌گذاری و اقدامات اقتصادی در شمال باشد. زیرا رایج‌ترین نوع سرمایه‌گذاری در شمال کشور، این روزها به خرید ویلا در شمال تبدیل شده است.  پس اگر شما قصدتان از خرید ویلا در شمال سرمایه‌گذاری هم نباشد. بازهم دلایل بسیاری وجود دارند که شما را به خرید یا ساخت ویلا در شمال سوق دهد. کاربران عزیز با هر انگیزه ای که در سر دارند می توانند امور ویلاسازی خود را به گروه ویلاسازان شاتو بسپارند. این گروه در زمینه ویلای پیش ساخته در بابلسر وشهر های اطراف فعالیت قابل قبولی دارد.  شما می توانید تمام مراحل ویلاسازی خود را به این تیم خبره وباتجربه بسپارید.

"<yoastmark

ویلا های پیش ساخته

تمام مصالح ویلای پیش ساخته در کارخانه ساخته می شود. سپس به مکان اجرای پروژه‌ منتقل می‌شود. این مصالح می تواند از جنس چوب، فلز یا ورق‌ فولادی تهیه باشد. هر کدام از این مصالح، ابعاد و اندازه‌های استاندارد دارند. هماین که از نظر ضخامت هم تعریف شده هستند. همواره بهترین ورق‌ ها از فولاد با وزن سبک و کیفیت بالا برای ساخت خانه‌های پیش ساخته استفاده می‌شود.

"<yoastmark

مزایای ویلای پیش ساخته

  • ساخت آن بسیار سریع بوده و در کوتاه‌ترین زمان با وصل کردن سازه‌ها، می‌توانید در ویلای خود مستقر شوید.
  • این قبیل ویلاها قابلیت انتقال دارند. اگر بعد از مدتی تمایل داشتید در یک منطقه زیبای دیگر ساکن شوید می‌توانید ویلا را به محل جدید ببرید.
  •  ویلاهای پیش ساخته با عایق بودن درب و پنجره، محیط داخلی را گرم نموده و در نتیجه مصرف انرژی کمتر خواهد بود.
  • این گونه ویلاها دارای استاندارد جهانی از نظر استحکام به زلزله هستند.
  • ویلاهای پیش ساخته این امکان را دارند که چیدمان داخلی ساختمان را باب میلتان طراحی کنید.
  • متریال به کار رفته در سازه‌ها ی پیش ساخته نسبت به رطوبت عایق هستند و در نتیجه آسیبی نمی‌بینند.
  • مواد به کار رفته در این ویلاها به راحتی بازیافت شده و در سازه‌های جدید استفاده می‌شوند.
ویلا های پیش ساخته با چه سازه هایی ساخته می شوند؟
  1. سازه فلزی
  2. پنل‌های ساندویچی
  3. سازه‌های چوبی
  4. سازه‌های ترکیبی
ویلای پیش ساخته و اهمیت موقعیت زمین مورد نظر برای اجرا

بارها دیده شده است که به دلیل ناهمواری‌های زمین و مناسب نبودن موقعیت آن، نصب سازه‌ها به یکدیگر دچار مشکل شده است. دراین موارد ساخت ویلا ممکن نخواهد بود. بنابراین قبل از هر چیزی  در انتخاب درست  زمین دقت کنید. و زمینی را خریداری کنید که امکان پیاه کردن ویلای پیش ساخته در آنوجود داشته باشد.

"<yoastmark

 

گروه ویلاسازان شاتو

در پیان نیز خاطر نشان می کنیم شما کاربران عزیز با هر انگیزه ای که در سر دارید می توانید امور ویلاسازی خود را به گروه ویلاسازان شاتو بسپارید. این گروه در زمینه ویلای پیش ساخته در بابلسر و شهر های اطراف فعالیت قابل قبولی دارد.  شما می توانید تمام مراحل ویلاسازی خود را به این تیم خبره وباتجربه بسپارید.ما به شما اطمینان خاطر می دهیم در صورت اعتماد به این گروه فعال و با تجربه از نتیجه کار رضایت کامل خواهید داشت.

تماس با ما

۰۹۱۲۰۲۶۰۷۸۶

۰۱۱۴۲۲۵۲۹۲۲

منبع : گروه ویلاسازان شاتو

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *