سازه ال اس اف مدرن ترین و به روز ترین سازه ای که در کشور ما وجود دارد. تمام کشورهای دنیا از این سازه در صنعت ساختمان سازی استفاده می کنند. جنس سازه ال اس اف از ورق گالوانیزه می باشد. مدت زمان استفاده از این نوع اسکلت در کشور ما حدود ده سال می باشد. به دلیل محبوبیتی که این نوع سازه دارد خیلی زود گسترش پیدا کرده است. در شمال کشور که ویلاسازی بسیار پررونق و مرسوم است به کارگیری این سازه بیشتر به چشم می خورد. طی سال های اخیر افراد متخصص و تحصیل کرده در زمینه ساخت و ساز گرد هم آمدند که به امور ویلاسازی و ساخت و ساز می پردازند. گروه ویلاسازان شاتو نیز در زمینه ی ساخت و ساز ویلای ال اس اف در شمال فعالیت تحسین برانگیزی دارد.

شما کاربرانی که قصد ساخت و ساز با سازه ال اس اف  دارید. در عین حال اطلاع کافی از این سازه و قیمت تمام شده آن در ساخت و ساز به طور دقیق ندارید. افراد این گروه به طور کامل و صادقانه به سوالات شما پاسخ داده و ابهامات شما را رفع خواهند کرد.

شما می توانید برای تماس با شماره ای که در ادامه قید شده است تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۲۶۰۷۸۶

۰۱۱-۴۲۲۵۲۹۲۲

برای رفع  ابهاماتی چیستی سازه ال اس اف، مزایای استفاده از آن، مراحل اجرای آن، خدمات تیم شاتو و… با ما تا پایان این مقاله همراه باشید:

ویلای  ال اس اف

در بین پروژه هایی که دردست معماران می باشد، بیشتر آن ها با سیستم ال اس اف طراحی می شود. چرا که طراحی ویلا با ال اس اف  بر خلاف سازه های دیگر  آسان تر است. و طراح بیشتر می تواند در آن از ذوق و خلاقیت خود استفاده کند. در نتیجه چون طراحی هایی که با ال اس اف انجام می شود از تنوع هنری بیشتری برخوردار است طراحان از آن به عنوان اسکلت اصلی ساختمان استفاده می کنند.

ویلای ال اس اف در شمال | قیمت ویلای ال اس اف در شمال | ویلای ال اس اف ارزان در شمال
ویلای ال اس اف در شمال | قیمت ویلای ال اس اف در شمال | ویلای ال اس اف ارزان در شمال

مزایای ویلای ال اس اف

تمامی پیمانکاران خبره و کار بلد می دانند که انتخاب درست مصالح در ساخت ویلا آن هم در شمال کشور بسیار حائز اهمیت می باشد. ازین رو به تازگی بشدت سازه ال اس اف در ساخت ویلا محبوب گشته است. که دلایل اصلی این محبوبیت موارد زیر می باشد:

  • این سازه ها در برابر رطوبت مقاوم می باشد و زنگ نمی زند.
  •  به کار گیری سازه ال اس اف موجب سبک شدن وزن خالص ساختمان می شود.
  • سازه LSF قابل بازیافت می باشد و به محیط زیست آسیب نمی زند.
  • هزینه تمام شده در ساخت و ساز با این سازه ها به نسبت دیگر سازه ها کمتر می باشد.
  • حمل و نقل سازه ال اس اف بسیار آسان بوده و نیاز به هزینه گزاف ندارد.
  • ویلای ال اس اف در زمان کوتاه اجرا می شود. و به کار گیری این سازه ها نیاز به صرف چندین سال برای اتمام پروژه ندارد.
  • سازه های ال اس اف در برابر آتش سوزی و زلزله مقاوم می باشد.

قیمت ویلای ال اس اف در شمال

قیمت ویلای ال اس اف در مقایسه با دیگر ویلا ها که استاندارد را رعایت می کنند ۵۰ تا ۶۰ درصد کاهش می یابد. اما باید بدانید که نکته ی مهمی که درقیمت ویلای ال اس اف تاثیر گذار است نوسان بازار می باشد.

همان گونه که شاهد هستید قیمت تمام متریال و مصالح ساختمان این روزها به شدت دچار نوسان می شود. به همین دلیل نمی توان عدد و ارقام خاصی جهت قیمت و هزینه تمام شده در خصوص قیمت ویلای ال اس اف به شما کاربران عزیز عرضه کرد.

دلایل محبوبیت ویلا سازی در شهر های شمالی

  1. امنیت شهر های شمالی
  2. کیفیت مصالح
  3. امکانات داخلی و خارجیاز قبیل: آشپزخانه مجهز، کمد دیواری مناسب و مکانی برای دور همی و برپا کردن بساط کباب و از همه مهمتر پارکینگ مناسب
  4. نزدیکی به مراکز درمانی و مراکز خرید و تفریحی در تمامی نقاط .
  5. سیستم بهداشتی مناسب از عوامل موثر در خرید و دلیل محبوبیت ویلا در مناطق شمالی از دید خریدار می باشد.
  6. اندازه و متراژ ویلا مطابق میل کاربر
ویلای ال اس اف در شمال | قیمت ویلای ال اس اف در شمال | ویلای ال اس اف ارزان در شمال
ویلای ال اس اف در شمال | قیمت ویلای ال اس اف در شمال | ویلای ال اس اف ارزان در شمال

شما می توانید با قرار دادن تنها مکان مورد نظر خود ، یک ویلای لوکس با رعایت تمام اصول فنی و مهندسی و بدون هیچ گونه نقصی در بنای آن ، دریافت کنید. گروه ویلاسازان شاتو اجرای یک پروژه را از ابتدا تا زمان تحویل کامل محل بر عهده می گیرد.

خدمات گروه شاتو

  1. گروه ویلاسازان شاتو  اقدام به استفاده از سازه های LSF در پروژه های ساختمانی و عمرانی کرده است.
  2. گروه ویلاسازان شاتو با کادر حرفه ای خود در زمینه ساخت و ساز ویلاهای شهرکی با امکانات فول و نقشه کشی شیک وارد میدان رقابت شده است.
  3. ویلاسازان شاتو اعتبار بسیاری در ساخت ویلای پیش ساخته پیدا کرده است.
  4. گروه ویلاسازان شاتو با دارا بودن تیم مهندسان متخصص ، نمای کلی ساختمان را به صورت سه بعدی طراحی می کند. این کار باعث می شود تا قبل از شروع به کار پروژه با سازه LSF شما بتوانید نتیجه نهایی را در حالت 3D مشاهده کنید.
  5. گروه ویلاسازان شاتو از پشتیبان های سازه ال اس اف را در پروژه های ساختمانی خود برای استحکام کار و افزایش راندمان سازه های LSF بهره می برد. از این رو این محصولات را به صورت جداگانه و برای متقضیان با قیمت های بسیار به صرفه به فروش می رساند.

چرا گروه شاتو؟

  1. وی با تلاش روزافزون خود در تلاش هستند تا روز به روز بر کیفیت کاری خود بیافزایند.
  2. حوزه ساخت سازه های ال اس اف ورود کرده است.
  3. گروه ویلاسازان شاتو اجرای یک پروژه را از ابتدا تا زمان تحویل کامل محل بر عهده می گیرد.

گروه ویلاسازان شاتو

قبل تر گفتیم که توجه داشته باشید که معیار درستی برای انتخاب افراد و یا شرکت ساخت و ساز که قرار است کارتان را به آن ها بسپارید داشته باشید. گروه ویلاسازان شاتو  یک گروه پرکار و پرتلاش در زمینه ساخت وساز ویلای ال اس اف در شمال می باشد.

ما به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم تمام مراحل ساخت و ساز خود را به این گروه بسپارید. شما با انتخاب این تیم همواره از خروجی کار احساس رضایت خواهید داشت.

تماس با ما

۰۹۱۲۰۲۶۰۷۸۶

۰۱۱۴۲۲۵۲۹۲۲

منبع : گروه ویلاسازان شاتو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *