یکی از راهکارهایی که امروزه در صنعت ساختمان سازی مورد توجه مهندسان و مجریان ساختمانی قرار دارد ، استفاده از سازه های ال اس اف است. این سازه ها با مزایایی که دارند تقریبا توانسته اند جایگاه ویژه ای میان افراد پیدا کنند. اما پیش از آن که بخواهیم درباره قیمت خرید و فروش سازه LSF صحبت کنیم، بهتر است ابتدا کمی پیش زمینه درباره این سازه داشته باشیم. لذا در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید که چنانچه بعد از خواندن این مطلب تصمیم به استفاده از سازه های ال اس اف دارید، می توانید برای دریافت قیمت خرید و فروش سازه LSF با شماره های انتهای این مقاله با گروه ویلاسازان شاتو در ارتباط باشید.

سازه ال اس اف LSF

سازه ال اس اف درواقع سازه هایی با وزن سبک است که در کارخانه های مخصوص ساخت این سازه ها تهیه می شوند. سپس این سازه ها را در محل مورد نظر به کمک اتصالاتی مانند پیچ و سایر اتصالات نصب و برپا خواهند کرد. جنس سازه های ال اس اف از نوع ورق گالوانیزه است و امروزه سازه های ال اس اف را به عنوان جایگزین خوبی برای سازه های بتنی و فلزی می شناسند. گرچه با شنیدن نام سازه LSF ممکن است گمان کنید که سازه هایی جدید و نوظهور هستند. اما قدمت استفاده از فلزات سرد نورد به حدود 100 سال پیش برمی گردد.

حال که تا اینجا با خود سازه ال اس اف کمی آشناتر شدید می خواهیم تا در ادامه به قیمت خرید و فروش سازه ال اس اف LSF و هزینه هایی که برای این سازه می دهیم بپردازیم و ببینیم آیا واقعا استفاده از این سازه ها یکی از سبک های مقرون به صرفه در صنعت ساخت و ساز به حساب می آید یا خیر.

برتری های سازه LSF چیست؟

یکی از برتری هایی که این سازه نسبت به سایرین دارد و قطعا می تواند نظر شما را جلب کند این است که زمان ساخت و ساز به کمک سازه ال اس اف به طرز چشمگیری کمتر از سایر سازه هاست. به همین دلیل است که می توانید به کمک سازه ال اس اف سرعت ساخت و ساز های خود را افزایش دهید. موضوع دیگر برمی گردد به پیش ساز بودن سازه LSF. در واقع چون این سازه ها پیش ساخته هستند ضایعات ساختمانی تولید نمی کنند. از این نظر دوستدار محیط زیست محسوب می شوند.

سومین مورد مربوط به ایمنی سازه هاست که به دلیل سبک بودن و پخش وزن بر روی کل سازه، جز سازه های مقاوم دربرابر زلزله هستند. اگر از اتلاف انرژی در منزل و محل کار خود نگرانید، قطعا می توانید روی سازه های ال اس اف برای پیشگیری از این کار حساب باز کنید. چرا که سازه های ال اس اف را به عنوان عایق انرژی و صوت می شناسند. سعی داشتیم تا به اختصار کمی درباره مزایای سازه LSF نسبت به سایر انواع سازه های بتنی صحبت کنیم تا در نهایت به موضوع اصلی خود بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه شوید تا با قیمت خرید و فروش سازه ال اس اف بیشتر آشنا شوید.

قیمت و خرید سازه ال اس اف LSF

قیمت سازه ال اس اف معمولا به صورت واحد بیان نمی شود و اغلب مجموعه ای از عوامل در تعیین قیمت سازه دخیل هستند. در ادامه هر یک از عوامل دخیل در قیمت سازه LSF را بیان می کنیم و به اختصار توضیح می دهیم.

طراحی سازه LSF

طراحی صحیح و اصولی در مرحله اول ضامن استحکام بنای شماست. به علاوه طراحی درست می تواند وزن سازه ال اس اف را بهینه سازی نماید و در نهایت شما یک طرح اجرایی خواهید داشت. در راستای طراحی سازه ها انتخاب یک طراح حرفه ای با دانش مهندسی و تجربه لازم در زمینه به کارگیری سازه های LSF بسیار حائز اهمیت است که حتما باید آن را مورد توجه قرار داد. دقت داشته باشید که قیمت و هزینه طراحی سازه ال اس اف در مقایسه با سایر هزینه های این سازه ها ناچیزتر است اما استفاده از این طراحی می تواند منافع زیادی را برای پروژه شما به دنبال داشته باشد.

محاسبات سازه به کمک نرم افزارهای تخصصی

عامل اصلی در قیمت سازی سازه های ال اس اف وزن این سازه هاست. همانطور که پیش تر بیان شد جنس این سازه ها از ورق گالوانیزه است و قیمت ورق های گالوانیزه به صورت روزانه مشخص می شود. عامل دیگری که در تعیین قیمت روزانه نقش دارد میزان پروفیلی است که برای هر مترمربع زیربنای کار نیاز است. در گروه ویلاسازان شاتو وزن سازه ال اس اف برحسب نیاز پروژه محاسبه می شود و توناژ سازه بر اساس قیمت روز سنجیده می گردد. در کنار این کار دفترچه محاسبات سازه ال اس اف با نرم افزارهای SAP و Framecad طراحی می شود. با کمک این نرم افزارها چک لیست اندازه های سازه نهایی می شود و براساس قیمت های روز سازه بسته بندی و برای شما ارسال می گردد.

از عواملی که در قیمت نهایی سازه ال اس اف و وزن مورد نیاز آن اثر می گذارد می توان به متراژ، تعداد طبقات، سبک ویلای شما ، بار مرده روی سقف، کاربری بنای مشتری و عوامل دیگر اشاره کرد.

حمل سازه LSF

شاید شما در نقطه دورتری از محل تولید سازه های ال اس اف قرار داشته باشید. اما نگران نباشید. درست که شهر مورد نظر شما بر قیمت حمل و نقل سازه اثر می کند اما گروه ویلاسازان شاتو با نهایت تلاش خود سعی دارد تا این هزینه ها را نیز به کمترین میزان برساند تا استفاده از سازه های ال اس اف برای شما امری مقرون به صرفه تمام شود.

نصب سازه LSF

یک خبر مهم این که در صورتی که خود شما استادکار نیستید و یا نصاب کار ندارید، تیم گروه ویلاسازان شاتو می تواند نصاب حرفه ای با امکانات برای شما اعزام کند. حتی اگر در خارج از ایران حضور دارید افراد ما برای خدمت رسانی به شما حاضر و آماده هستند. در تمام طول مدت نصب پروژه افراد تیم بر اجرای کار نظارت دارند و بنای شما کاملا بر اساس اصول مهندسی اجرا خواهد شد.

سایر عوامل موثر بر قیمت سازه LSF

در کنار تمام این عواملی که بیان شد عوامل ریز و جزئی تری نیز هستند که بر قیمت سازه ال اس اف موثر است. عواملی همچون کیفیت اوراق گالوانیزه، کیفیت پیچ و اتصالات ، پوشش روی از جمله این عواملی هستند که شاید به چشم نیایند اما می توانند تعیین کننده قیمت سازه ال اس اف باشند. اما باید بدانید که تمامی خدماتی که گروه ویلاسازان شاتو ارائه می دهد دارای استاندارد های لازم بوده و کیفیت نهایی سازه را برای شما تضمین می کند. در نهایت بد نیست بدانید که تیم گروه ویلاسازان شاتو تمامی مراحل از طراحی تا تولید سازه ال اس اف را به دست می گیرد و با ارائه دفترچه های محاسبات سازه LSF قیمت را دقیقا به شما خواهیم گفت. این دفترچه ها که با کمک نرم افزارهای SAP و Framecad تهیه می شوند یک منبع اطلاعاتی بسیار خوب برای مشتری محسوب می شوند.

یک مقایسه قیمتی مهم!

شاید عده ای با خود بگویند که خب به جای این سازه ها از همان سازه های بتنی استفاده می کنیم که هزینه کمتری دارند. اما دقت کنید که این یک اشتباه فاحش است که بگوییم استفاده از سازه های بتنی سابق هزینه کمتری برای شما دربر خواهد داشت. در یک برآورد اصولی برای اجرای کار به این نتیجه رسیدند که قیمت نهایی ساخت اسکلت بتنی و فولادی در مقایسه با سازه های ال اس اف اگر حدود 10 درصد بیشتر نباشد، کمتر نیز نخواهد بود.

خرید سازه ال اس اف

یکی از دغدغه های اصلی برای کارفرمایان مجری ساختمان نحوه تهیه سازه های ال اس اف است. چرا که اغلب گمان می کنند سفارش این سازه ها و تهیه و خرید آن ها کار دشواری است و به سادگی امکان پذیر نخواهد بود. باید بگوییم که این گونه نیست. گروه ویلاسازان شاتو برای این مشکل راهکاری دارد. برای تحویل و خرید سازه LSF نیازی نیست شما اقدام کنید.

تیم بازرسی ما به محل اعزام و بعد از بررسی محل بنا ، تعداد طبقات و غیره ، میزان سازه هایی که نیاز است سفارش به کارخانه اعلام شود را نهایی می کنند. بعد از این سفارش کار به خط تولید می رسد و بعد از تولید سازه در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. در نهایت شما می توانید به همین سادگی اقدام به خرید سازه ال اس اف نمایید بدون اینکه دردسری را تجربه کنید. شما قادر خواهید بود به کمک دفترچه های طراحی سازه ال اس اف که با کمک نرم افزارهای SAP و FRAMECAD آماده می شود یک خرید مطمئن انجام دهید.

فروش و پشتیبانی سازه ال اس اف

یکی دیگر از اقداماتی که در گروه ویلاسازان شاتو برای مشتریان انجام می شود، پشتیبانی فروش محصولات ال اس اف است. تیم فروش ما سعی می کند تا مطلوب ترین قیمت ها و پایین ترین ارقام را باتوجه به شرایط فعلی جامعه، برای مشتریان خود در نظر بگیرد. لذا معمولا فروش سازه LSF را با سود کمتر در نظر می گیریم. در کنار این موضوع بحث پشتیبانی مطرح است. که در صورت هرگونه اشکال و عیب در سازه می توانید با تماس با افراد پشتیبان تیم ، اقدام به رفع مشکل ایجادشده نمایید. چنانچه هرگونه مشکلی در اجرای سازه داشتید تیم مشاوره و اجرای گروه ویلاسازان شاتو در محل حاضر می شوند. در صورتی که کسانی را برای نصب سازه دراختیار ندارید، خود تیم از صفر تا صد اجرای کار را بر عهده می گیرند.

در نهایت …

به عنوان سخن پایانی می خواهیم به شما اعلام داریم که به عنوان یک تیم متشکل از جوانان حرفه ای و مهندسان خبره اکنون به عنوان یکی از تولیدکنندگان و مجریان طرح سازه ال اس اف در ایران مفتخریم که در جایگاهی قرار داریم که تولید، خرید و فروش سازه ال اس اف LSF را با قیمت مناسب در سرتاسر ایران همگانی کرده ایم و صنعت ساخت و ساز را به سمتی می بریم که استفاده از این سازه های درجه یک و باکیفیت را جایگزین سازه های قدیمی بتنی نماییم و تحولی نوین در صنعت ساخت و ساز کشورمان داشته باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *