از گذشته تاکنون داشتن ویلای لوکس و مجهز آرزوی بسیاری از افراد بوده است. اما با افزایش بی سابقه قیمت ها خصوصا در چند سال اخیر، این مهم حقیقتا تبدیل به یک آرزو برای عده کثیری شده است. افزایش قیمت زمین از یک سو و افزایش دستمزد کارگر و قیمت مصالح در سال های اخیر باعث شده است قیمت نهایی ساخت ویلا در شمال کشور به طور سرسام آوری افزایش پیدا کند. برای حل این مشکل و رسیدن به آرزوهای از دست رفته خیلی از افراد ما یک راه حل خوب برای شما داریم. گروه ویلاسازان شاتو در تلاش است تا برای ساخت ویلا ارزان در تهران با به روزترین متدهای روز دنیا به این خواسته شما عزیزان جامه عمل بپوشاند.

ساخت ویلا در تهران

شاید یکی از شهرهایی که افراد برای زندگی و خصوصا کار تمایل دارند به آن مهاجرت کنند، شهر تهران باشد. اما اگر تمایل ندارید که در خانه های کوچک و آپارتمانی این شهر زندگی کنید می توانید سبک زندگی خود را داشته باشید . به ساخت یک خانه ویلایی در جای خوش آب و هوای تهران بپردازید. با این کار جدا از لذت بردن از مناظر این مناطق ، می توانید یک سرمایه گذاری حرفه ای نیز برای آینده خود انجام دهید.

ساخت ویلا با ال اس اف

سازه ال اس اف سازه های فولادی سبک وزنی هستند که امروزه بیشتر ترند هستند. این سازه ها در کارخانه تولید می شوند و پس از طراحی و ساخت به محل مورد نظر ارسال می شوند. درست است که سازه های ال اس اف سازه های سبکی هستند اما در برابر زلزله مقاومت بالایی دارند. سازه های LSF به دلیل مزایا و ویژگی هایی که دارند مورد پسند و استقبال عده زیادی قرار دارند.

ساخت ویلا ارزان در تهران | ساخت ویلا ال اس اف ارزان در تهران | ویلا LSF در تهران
ساخت ویلا ارزان در تهران | ساخت ویلا ال اس اف ارزان در تهران | ویلا LSF در تهران

مزایای سازه ال اس اف

  1. از اصلی ترین مزایای این سازه ها این است که وزنی بسیار سبک دارند. در نتیجه برای جابجایی و اتصال و نصب آن ها نیاز به نیروی زیادی نیست.
  2. مورد دوم ، درست است که سازه ال اس اف وزن سبکی دارد اما در عوض از مقاومت بالایی نسبت به سایر سازه های مشابه برخوردار است.
  3. مورد سوم، سازه ال اس اف به راحتی قابل نصب و اجراست . از این رو نیروی کار و زمان ساخت سازه به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند.
  4. سازه ال اس اف متناسب با شرایط آب و هوایی گوناگون طراحی می شوند. بنابراین حتی در معرض رطوبت بالای شمال کشور نیز زنگ نمی زند.
  5. مقاومت در برابر حریق و آتش سوزی از دیگر مزایای ویژه این سازه نسبت به سایرین است.
  6. این سازه ها در برابر خوردگی و مواد شیمیایی مقاومت دارند و دچار زنگ زدگی نمی شوند.
  7. طول عمر بالای سازه های ال اس اف آن را تبدیل به گزینه مناسبی برای ساخت ویلا نموده است.
  8. با استفاده از سازه های LSF نگران نفوذ حشرات موذی و خرابی سازه توسط آن ها نباشید.
  9. سازه های ال اس اف به دلیل ساخته شدن در کارخانه ، نیاز به استفاده از محیط کارگاهی چندانی در محل ساخت و ساز ندارد و مصالح ریزی زیادی نیز نمی خواهد.

شما می توانید با تماس با گروه ویلاسازان شاتو از مزایای ساخت ویلا ارزان در تهران با سازه های درجه یک ال اس اف بهره مند شوید.


از سازه ال اس اف کجا استفاده کنیم؟

سازه های ال اس اف را اغلب برای ساخت ساختمان هایی تا ارتفاع 5 طبقه می توان استفاده کرد.
کارخانه ها و کارگاه ها، مجتمع های ورزشی و سرپوشیده از دیگر مکان هایی هستند که برای ساخت آن ها می توان از سازه LSF بهره برد.
اگر قصد ساخت شهرک ویلایی در کمترین زمان را دارید، قطعا سازه ال اس اف یک گزینه بسیار عالی برای شماست.
چنان چه تعداد طبقات ساختمان شما کم است و می خواهید به ساختمان خود اضافه کنید، پیشنهاد ما استفاده از سازه های ال اس اف برای ساخت طبقات است.

ساخت ویلا ارزان در تهران | ساخت ویلا ال اس اف ارزان در تهران | ویلا LSF در تهران
ساخت ویلا ارزان در تهران | ساخت ویلا ال اس اف ارزان در تهران | ویلا LSF در تهران


عملکرد سازه ال اس اف چگونه است؟

  • سازه های سبک ال اس اف وزنی که به آن وارد می شود را بر تمام دیوارها و ستون های ساختمان تقسیم می کند و باعث کاهش انرژی واردی به ساختمان می شود.
  • صفر تا صد ویلاسازی با شاتو
  • طراحی نقشه اصلی ویلا به کمک مهندسان معمار و طبق سلیقه کارفرما
  • طراحی سازه با استفاده از نرم افزار زیر نظر مهندسین
  • ارسال سازه ها به محل به صورت بسته بندی شده و اجرای اسکلت ساختمان
  • نصب عایق های صوتی و حرارتی
  • اجرای تاسیسات الکتریکی و مکانیکی مثل برق کشی و نصب دوربین و دزدگیر و …
  • اجرای پوشش های داخلی و خارجی سقف
  • نصب سرامیک ها یا سنگ های کف ساختمان
  • اجرا و نصب درب و پنجره ها
  • در نهایت محوطه سازی ساختمان که تحت نظر کارفرما و به سلیقه وی انجام می پذیرد.
  • در تمام این مراحل کارفرما در کنار گروه ویلاسازان شاتو حضور دارد و نظرات خود را بیان کرده و در جریان روند اجرای پروژه قرار می گیرد.

گروه ویلاسازان شاتو


گروه ویلاسازان شاتو با بهره مندی از تیم ساخت و ساز و مهندسی جوان شروع به فعالیت کرد و اکنون که زمان زیادی از کسب تجربه و فعالیت ما در این حوزه می گذرد توانستیم جایگاه بسیار خوبی در میان رقبا کسب کنیم. تیم مشاوران گروه ویلاسازان شاتو از ابتدای پروژه در کنار شما خواهد بود و برای ساخت ویلا ارزان در تهران شما را راهنمایی می کنند. در ادامه پروژه تیم مهندسی و نقشه کشی قوی گروه شاتو بر سر پروژه حاضر می شوند و پروسه ساخت و ساز را با رعایت اصول فنی و استانداردهای لازم در این زمینه به پیش می برند.

سخن آخر

در نهایت می خواهیم بگوییم ما منکر این موضوع نیستیم که هزینه های ساخت و ساز بسیار افزایش یافته اما هنوز هم راهکارهایی وجود دارد تا افراد بتوانند به خواسته های خود برسند. پس نیازی نیست ناامید شوید، تنها کافی است راهکار رسیدن به یک ویلای ارزان قیمت و باکیفیت را پیدا کنید. ما به شما اطمینان می دهیم که با پشتیبانی گروه ویلاسازان شاتو می توانید با کم ترین هزینه یک ویلای مناسب با شرایط خود را از ما تحویل بگیرید.


تماس با ما
۰۹۱۲۰۲۶۰۷۸۶
۰۱۱۴۲۲۵۲۹۲۲

منبع : گروه ویلاسازان شاتو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *