دنیای مدرن امروز باعث می شود که افراد در کوچک ترین کارهای روزمره خود نیز تابع تکنولوژی و مد روز باشند. یکی از این کارهایی که افراد را به تبعیت از تکنولوژی هدایت می کند، ساخت خانه و ویلاهاست. به این معنا که در ساخت خانه ها و ویلاها دیگر کمتر از مصالح ساختمانی سنتی استفاده می شود. چرا که ساخت خانه به صورت سنتی هزینه های زیادی برای صاحب ملک به دنبال خواهد داشت. به همین علت حتی افرادی که شناختی با سازه های مدرن ندارند، تمایل دارند تا از این سازه ها در ساخت و ساز های خود بهره ببرند. از جمله این سازه ها ، سازه ال اس اف است که امروزه طرفداران زیادی بین افراد دارد. شما نیز می توانید برای ساخت خود از این ابزار استفاده کنید. گروه ویلاسازان شاتو یکی از بهترین افراد برای تولید سازه ال اس اف در تهران با قیمت مناسب و فروش به صورت عمده و یا به کاربردن در ساختار منازل است.

سازه ال اس اف چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

سازه های ال اس اف ساختاری سبک و مقاوم دارند که می تواند پیش ساز محل زندگی شما باشد. در روش ساخت سازه با کمک ال اس اف ، اسکلت ساختمان مبتنی بر استفاده از ورق های با ضخامت کم اما فولادی با پوشش گالوانیزه است. این سازه ها به ویژه برای ساخت ساختمان هایی با تعداد طبقات محدود کاربرد دارد و همین طور برای کسانی که به صورت عمده می خواهند ویلاهای شهرکی یک طبقه بسازند کاربرد دارند.

در سازه های ال اس اف از ورقه های فولادی نورد شده و صفحه های گچی در درون و بیرون ساختمان استفاده می شود. یک نکته جالب این که سازه های ال اس اف را می توانید در کنار سایر سازه ها هم به کار ببرید. وزن سازه های ال اس اف در مقایسه با سایر سازه ها در حدود 50% کمتر است. این موضوع یک مزیت مهم دربرابر حوادثی مثل زلزله است. تا زلزله های 8 ریشتری را دوام دارد.

به یاد داشته باشید که از سازه های ال اس اف در ساختمان هایی با تعداد طبقات کم یعنی در حدود 8 طبقه انجام می شود. ارزان و سبک بودن سازه های ال اس اف باعث می شود تا در بسیاری از ساخت و سازها جایگزین بسیار مناسبی برای سازه های بتنی و فلزی باشد. سازه های ال اس اف را می توان در ترکیب با سایر سازه ها استفاده کرد.

تولید سازه ال اس اف در تهران | اجرای سازه ال اس اف در تهران | ساخت سازه LSF
تولید سازه ال اس اف در تهران | اجرای سازه ال اس اف در تهران | ساخت سازه LSF

مزایای سازه ال اس اف چیست؟

یکی از این مزایای این است که سازه های ال اس اف به سرمایه گذاران این فرصت را می دهد تا سرمایه آن ها با بهترین کیفیت به آن ها بازگردد.

سازه های ال اس اف در مرحله طراحی انعطاف پذیری بالایی دارند از این رو می توان از آن ها برای ساخت قسمت های مختلف ساختمان استفاده کرد.

جدار نازک فولادی و گالوانیزه ای که در ساختار ال اس اف به کار می رود ، احتمال آسیب هایی مثل کج شدن، ترک و هجوم حشرات را تا میزان زیادی کاهش می دهد.

مقاطع فولادی که در سازه LSF استفاده می شوند ، مقاطعی صاف و یکدست و باکیفیت هستند. به علاوه این که وزن این سازه ها پایین است به همین جهت هزینه های ناشی از حمل و نقل کاهش پیدا می کند. این سبک بودن یک مزیت دیگر نیز برای سازه دارد و آن این است که باعث کاهش خطرات ناشی از زلزله می شود. به این صورت است که نیروی زلزله را کمتر جذب می کند و امکان آسیب را در برابر زلزله و همینطور طوفان های سهمگین کاهش می دهد.

در ساخت سازه های ال اس اف از مقاطع جدار نازک نورد سرد بهره می برند. این مقاطع مقاومت بالایی نسبت به اجزای فولادی در برابر سنگینی دارند.

اجرای سازه های معمول و سنتی چندان دقیق و قوی انجام نمی شود، در نتیجه کیفیت مورد انتظار را نخواهد داشت. در کارخانه های تولید سازه ال اس اف مراحل کنترل کیفی به دقت طی می شود. این موضوع سبب می شود تا سازه های ال اس اف از نظر کیفی در درجه بالایی قرار بگیرند. این کیفیت در اتصالات سازه های LSF نیز مشاهده می شود.

سایر مزایای سازه LSF

سازه های ال اس اف قبل از نصب در محل موردنظر ، در کارگاه تولید می شوند و سپس به محل اجرا منتقل می شود. این مورد باعث افزایش سرعت ساخت و سازها می شود.

در ساخت سازه های ال اس اف عایق کاری انجام می شود. این کار باعث کاهش انتقال انرژی می شود و در هزینه های مصرف انرژی صرفه جویی می شود.

جالب است بدانید سازه های ال اس اف سازگار با محیط بوده و امکان بازیافت دارند.

به علت بکارگیری ورق های گالوانیزه ، امکان زنگ زدگی و خوردگی در سازه های LSF به حداقل میزان می رسد.

مقاطع مشبکی که در سازه ال اس اف استفاده می شوند، باعث سهولت در عبور سیم‌ها و لوله‌ها می شوند. همین موضوع باعث می شود تا تاسیسات مکانیکی و برقی بدون مشکلی قابلیت نصب را دارا باشند.

تولید سازه ال اس اف در تهران | اجرای سازه ال اس اف در تهران | ساخت سازه LSF
تولید سازه ال اس اف در تهران | اجرای سازه ال اس اف در تهران | ساخت سازه LSF

گروه ویلاسازان شاتو

گروه ویلاسازن شاتو از یک تیم حرفه ای و متعهد در زمینه تولید انواع سازه های ال اس اف در تهران تشکیل شده است. افراد تیم ما با تلاش و پشتکاری که دارند توانستند تا رضایت مشتریان خود را در زمینه ساخت وساز های ال اس اف و غیره کسب کنند. اگر در شهرهای اطراف قرار دارید اصلا نگران نباشید. تیم گروه ویلاسازان شاتو با افراد کارگاه خود اقدام به راه اندازی کمپ در محل مورد نظر شما خواهند کرد. ساخت وساز ساختمان شما به طور دقیق به پیش می رود و بعد مسافت مانعی برای کار ما نخواهد بود.

ما به شما ضمانت می دهیم تمام مصالحی که در ساخت و ساز استفاده می کنیم همگی از باکیفیت ترین متریال های ساختمانی هستند. ما از بهترین گروه های تولید سازه ال اس اف در تهران هستیم. اگر می خواهید اجرای ویلای ال اس اف خود را به گروه ویلاسازان شاتو بسپارید کافی است با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

تماس با ما

۰۹۱۲۰۲۶۰۷۸۶

۰۱۱۴۲۲۵۲۹۲۲

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *