همان طور که می دانید، اگر شما قصد ساخت و ساز با هر سازه ای را داشته باشید باید یک سری مراحل را برای اجرای آن طی کنید. اما به تازگی در صنعت ساخت و ساز، سازه نوینی به نام سازه ال اس اف پدید آمد. این سازه مراحل اجرای ساخت و ساز را تا حدودی کم هزینه تر کرده. در نتیجه عملیات ساخت و ساز آسان تر گردیده است. پیش از هر چیزی شما را با گروه ویلاسازان شاتو آشنا می‌کنیم. این تیم در زمینه اجرای سازه ال اس اف در شمال فعالیت قابل قبول و مثمر ثمری برجا گذاشته است.

یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین خدمات این تیم مشاوره دادن به شما متقاضیان عزیز است. شما کاربرانی که قصد ساخت و ساز با سازه ال اس اف  دارید. در عین حال اطلاع کافی از این سازه و قیمت تمام شده آن در ساخت و ساز به طور دقیق ندارید. افراد این گروه به طور کامل و صادقانه به سوالات شما پاسخ داده و ابهامات شما را رفع خواهند کرد.

شما می توانید برای تماس با شماره ای که در ادامه قید شده است تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۲۶۰۷۸۶

۰۱۱-۴۲۲۵۲۹۲۲

شما کاربران برای رفع گوشه ای از ابهامات در مورد چیستی سازه ال اس اف، مزایای استفاده از آن، مراحل اجرای آن و… با ما تا پایان این مقاله همراه باشید:

سازه ال اس اف

این سازه ی سبک که به صورت اختصار ال اس اف نامیده می شود. از سیستم های نوین ساختمانی می باشد. از این سازه برای حداکثر ۵ طبقه استفاده می شود. سازه ال اس اف امروزه بسیار مورد توجه مهندسین عمران واقع شده است. در سازه ال اس اف از ورقه های فولادی نورد شده و صفحه های گچی در داخل و خارج ساختمان استفاده می شود.

 ال اس اف را می توانید همراه با دیگر سازه ها نیز بکار ببرید. وزن آن در مقایسه با دیگر سازه ها در حدود ۵۰ درصد کمتر می باشد.این یک مزیت بسیار مهمی در برابر زلزله می باشد.

lsf شباهت بسیار زیادی به سازه چوبی دارد. سقف های این سازه بسیار سبک و معمولا به صورت شیب دار می باشند. در قسمت های  مختلف ساختمان نیز مصالحی همانند سنگ، آجر نما و PVC مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین دیوارهای داخلی نیز کاغذ دیواری و رنگ آمیزی روی پانل های گچی طراحی می شوند.

اجرای سازه ال اس اف در شمال | هزینه اجرای سازه ال اس اف در شمال | اجرای سازه ال اس اف
اجرای سازه ال اس اف در شمال | هزینه اجرای سازه ال اس اف در شمال | اجرای سازه ال اس اف

کاربرد سازه ال اس اف

این سازه در موارد بسیار زیادی کاربرد دارد که با اجرای این سازه شاهد تمامی کاربردهای این سازه بوده ایم. از مهم ترین کاربرد این سازه می توان موارد زیر را نام برد:

  • واحدهای صنعتی
  • ساختمان های آموزشی
  • ساختمان های چند واحد
  • افزودن بر تعداد طبقات بر روی پشت بام ساختمان ها
  • ساختمان های ورزش
  • ساختمان های تجاری کوچک
  • ساخت خوابگاه های کوچک و مناسب برای دانشجویان
  • موتل های بین راهی
  • ساخت اقامتگاه هایی برای زائرین در شهرهای مذهبی

هزینه ی سازه ال اس اف

شاید اگر سطحی و بدون علم حساب کنید، هزینه سازه ال اس اف در مقایسه با سازه های دیگر بالا می باشد. اما فراموش نکنید که زمان عملیات سازه بتنی حدود ۵ برابر سازه ال اس اف است. این زمان مضاعف یک سری هزینه های بالا تری را به وجود می آورد.این هزینه ها شامل دست مزد پرسنل، اجاره ها و بیمه افرادو… می باشد. همین امر سبب می شود در بیشتر موارد هزینه هر دو سازه اختلاف آنچنانی نداشته باشند.

در ادامه می توان گفت هزینه اصلی این سازه صرف قطعات فلزی گالوانیزه می شود و گرنه میزان مصرف سیمان و فولاد در سازه lsf کمتر از دیگر سازه ها می باشد.

مراحل اجرای سازه ال اس اف

  1. طراحی پلان
  2. طراحی سازه که در این مرحله مهندس طراح با استفاده از نرم افزار تخصصی شروع به طراحی سازه موردنظر می کند.
  3. مونتاژ و نصب اسکلت ال اس اف
  4. پوشش سقف
  5. تاسیسات سازه ال اس اف
  6. اجرای بخاربند و نمای نهایی
  7. در این مرحله مطابق با نقشه های تاسیسات الکتریکی و مکانیکی؛ برق کشی و لوله کشی انجام می شود.
  8. پس از اجرای تاسیسات الکتریکی و مکانیکی نوبت به عایق گذاری می رسد.
  9. ر این مرحله از گچ برگ به عنوان پوشش نهایی داخلی استفاده می شود.
  10. اجرای کابینت، کف، نقاشی نمای خارجی و داخلی و پکیج و رادیاتور مانند سایر سازه ها صورت می گیرد.
اجرای سازه ال اس اف در شمال | هزینه اجرای سازه ال اس اف در شمال | اجرای سازه ال اس اف
اجرای سازه ال اس اف در شمال | هزینه اجرای سازه ال اس اف در شمال | اجرای سازه ال اس اف

شایان به ذکر است در ساخت به سیستم lsf، می توان فضاهایی همچون پلّه ها و فضاهای داخلی کمدها را نیز به وسیله سازه lsf ساخت. این فضاها بعد از اجرا تنها نیاز به پوشش دارند .

گروه ویلاسازان شاتو اجرای یک پروژه را از ابتدا تا زمان تحویل کامل محل بر عهده می گیرد.

خدمات گروه شاتو

  1. گروه ویلاسازان شاتو  اقدام به استفاده از سازه های LSF در پروژه های ساختمانی و عمرانی کرده است.
  2. ویلاسازان شاتو اعتبار بسیاری در ساخت ویلای پیش ساخته پیدا کرده است.
  3. تیم شاتو با خلاقیت و بهره گیری از ایده های مختلف اقدام به طراحی بنا می کند و با قرار دادن اجزای ساختمان در کنار هم ، سعی می کند تا هماهنگی چیدمان را در بنا اجرا کند.
  4. گروه ویلاسازان شاتو با دارا بودن تیم مهندسان متخصص ، نمای کلی ساختمان را به صورت سه بعدی طراحی می کند. این کار باعث می شود تا قبل از شروع به کار پروژه با سازه LSF شما بتوانید نتیجه نهایی را در حالت 3D مشاهده کنید.
  5. گروه ویلاسازان شاتو از پشتیبان های سازه ال اس اف را در پروژه های ساختمانی خود برای استحکام کار و افزایش راندمان سازه های LSF بهره می برد. از این رو این محصولات را به صورت جداگانه و برای متقضیان با قیمت های بسیار به صرفه به فروش می رساند.

گروه ویلاسازان شاتو

ما به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم تمام مراحل اجرای ساخت و ساز خود را به گروه ویلاسازان شاتو که یک گروه پرکار و پرتلاش در زمینه اجرای سازه ال اس اف در شمال بسپارید. گروه ویلاسازان شاتو بهترین تیم پیمانکاری را نیز دارد. شما با انتخاب این تیم همواره از خروجی کار احساس رضایت خواهید داشت.

تماس با ما

۰۹۱۲۰۲۶۰۷۸۶

۰۱۱۴۲۲۵۲۹۲۲

منبع : گروه ویلاسازان شاتو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *