محبوب بودن شهر های شمالی از گذشته  تا به امروزه بر ما ثابت شده است. از این رو ساخت انواع ویلا در شهر های شمالی همیشه پر رونق بوده است. اما از هزینه ی بالای ساخت ویلا و وقت گیر بودن مرحله اجرای ویلا نمی توان چشم پوشی کرد. گروه ویلاسازان شاتو با به کار گیری سازه نوین  این مسئله را حل کرده است. این گروه مورد اعتماد، در ساخت ویلای ال اس اف در قائمشهر و دیگر شهر های مازندران فعالیت میکند. کاربران می توانند با خیال راحت امور ویلاسازی و ساخت و ساز خود را به این گروه بسپارند.

سازه ال اس اف و ویلای ال اس اف چیست؟

سازه ال اس اف قطعاتی از جنس فولاد می باشد. این قطعات در اندازه ی مختلف در کارخانه تولید می شود. پیمانکار با توجه به نقشه ی طراحی شده این سازه ها را در اندازه و تعداد مورد نظر خریداری می کند و به کار می گیرد.

ویلای ال اس اف همان ساختمان یک یا دو طبقه  می باشد که در ساخت آن سازه ال اس اف جایگزین مصالح قدیمی تر شده است.

"<yoastmark

ویلا سازی در شهر های مازندران

ویلا و ویلاسازی به خودی خود محبوب نمی باشد. مسئله اصلی این است که در کدام شهر و در چه شرایط آب و هوایی اجرا شود. تمامی شهر های استان مازندران ارزش هزینه کردن در زمینه ویلا سازی را دارد. این شهر ها به علت داشتن آب و هوای عالی و دارا بودن جنگل و دریا، پارگ ها ی جنگلی و حتی ارتفاعات قابل ساخت و ساز از بهترین شهرها برای ساخت وساز ویلا می باشند.

"<yoastmark

مزایای سازه ال اس اف در ساخت ویلا

  • این سازه ها در برابر رطوبت مقاوم می باشد و زنگ نمی زند.
  •  به کار گیری سازه ال اس اف موجب سبک شدن وزن خالص ساختمان می شود.
  • سازه LSF قابل بازیافت می باشد و به محیط زیست آسیب نمی زند.
  • هزینه تمام شده در ساخت و ساز با این سازه ها به نسبت دیگر سازه ها کمتر می باشد.
  • حمل و نقل سازه ال اس اف بسیار آسان بوده و نیاز به هزینه گزاف ندارد.
  • ویلای ال اس اف در زمان کوتاه اجرا می شود. و به کار گیری این سازه ها نیاز به صرف چندین سال برای اتمام پروژه ندارد.
  • سازه های ال اس اف در برابر آتش سوزی و زلزله مقاوم می باشد.
نمای بیرونی و داخلی  ویلای ال اس اف

شاید تصور کنید در صورت به کارگیری سازه ال اس اف در ویلا سازی، نمای داخلی و بیرونی ساختمان ناخوشایند شود. اما این گونه نمی باشد. در صورتی که طراحی و اجرای سازه ها صحیح و دقیق باشد نمای ویلا از هر نظر مورد قبول و دلخواه شما خواهد شد.

"<yoastmark

گروه ویلا سازان شاتو

در صورتی که  شما کاربران قصد ویلاسازی در شهر های مازندران را دارید، ما گروه ویلاسازان شاتو را به شما پیشنهاد می کنیم. این گروه جوان و با تجربه در زمینه ی ساخت ویلای ال اس اف در قائمشهر و دیگر شهر های استان مازندران فعالیت می کند. ما به شما اطمینان خاطر می دهیم که گروه ویلاسازان شاتو با کمترین هزینه بهترین کیفیت را در اختیارشما قرار می دهند.

تماس با ما

۰۹۱۲۰۲۶۰۷۸۶

۰۱۱۴۲۲۵۲۹۲۲

منبع : گروه ویلاسازان شاتو

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *